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Tomb Raider Underworld RIVELATO!
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- Messaggio n°501
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Direi Mortie, sarebbe violazione di diritti
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- Messaggio n°502
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Forse durante i 3 giorni dell'E3, faranno vedere cose nuove e l'ultimo giorno, per concludere in bellezza, mostreranno il trailer...
Roberta.- Allievo
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- Messaggio n°503
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Mi pare più che assennato ciò che ha scritto mr croft: è assai probabile che lo facciano vedere prima all' E3 a pochi, e che poi lo rilascino in rete.
Certo io spero con tutto il cuore che ci sia un' amima "santa" e un po' pirata che si munisca almeno di cellulare con videocamera e che giracchiando all' E3 catturi qualche immagine...
Sperem!
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America183- Avventuriero
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- Messaggio n°504
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
sperem sperem! comunque se portano il trailer all'E3 credo che saino costretti a poi lasciarla in rete perchè dovrebbero farci aspettare tanto?
almeno che non siano crudeli
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Mattia- Allievo
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- Messaggio n°505
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
hihi ma nn lo sapete che esiste un apparecchio in grado di riconoscere e accecare temporaneamente ogni fotocamera videcamera in funzione e tra breve sarà messa nei cinema ... fine pirateria ... e forse la edios essendo abb ricca avrà già sto aggeggio e quindi dovremo aspettare uff ...
Aleks- Ficarra del Forum
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- Messaggio n°506
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Ma no... il trailer uscirà il 18 luglio... nn durante l'E3... da quanto c'è scritto su TRC, MTV realizzerà una premiere su TRU dove si vedrà per la prima volta il teaser, e dopo qualche ora il trailer verrà messo online in HD... questi sono i piani... almeno fino ad ora...
DomyRaider- Amministratore
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- Messaggio n°507
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
è giusto che lo rilasci dopo l'E3
DavisWesker- Archeologo
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- Messaggio n°508
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
si infatti ma che brutto aspettare un pò di giorni.
ma non ho capito se esce il teaser il trailer o entrambi
ma non ho capito se esce il teaser il trailer o entrambi
Roberta.- Allievo
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- Messaggio n°509
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Io credo che uscirà il teaser e subito dopo (forse anche questione di poche ore...) il trailer vero e proprio, con immagini di animazioni e magari anche un pochetto di gameplay.
DavisWesker- Archeologo
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- Messaggio n°510
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
uauz speriamo che sia cosi
DomyRaider- Amministratore
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- Messaggio n°511
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Ragazzi ho messo una rivista ieri sera su Lara Croft Revolution anche se non so perchè è comparsa stamattina
Non mi sembrava necessario aprire un topic visto che gli screen e le info sono sempre le medesime
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HITHUIS- Archeologo
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- Messaggio n°512
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
A me non interessa cosa esce, se teaser o trailer tanto all'E3 dovremo per forza vedere qualcosa no??? non possono andare all'E3 senza uno straccio di video o al massimo immagini....
DomyRaider- Amministratore
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- Messaggio n°513
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
HITHUIS ha scritto:A me non interessa cosa esce, se teaser o trailer tanto all'E3 dovremo per forza vedere qualcosa no??? non possono andare all'E3 senza uno straccio di video o al massimo immagini....
Ma il video sarà in esclusiva per l'E3 e poi verrà messo in rete... è ovvia la cosa
HITHUIS- Archeologo
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- Messaggio n°514
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
DomyRaider ha scritto:HITHUIS ha scritto:A me non interessa cosa esce, se teaser o trailer tanto all'E3 dovremo per forza vedere qualcosa no??? non possono andare all'E3 senza uno straccio di video o al massimo immagini....
Ma il video sarà in esclusiva per l'E3 e poi verrà messo in rete... è ovvia la cosa
evvero!!!!
no domy non dirmi ciò!!!!
ci stavo già sperando.... ma hai ragione!!!!
non vedremo niente nei giorni dell'E3!!!
Ma perchè fanno così qlli della EIDOS????
Ci vogliono male??? Perchè aspettare la fine dell'E3??
Forse perchè essendo a porte chiuse nn può uscire niente dal convention center se non alla fine dell' expo???
DomyRaider- Amministratore
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- Messaggio n°515
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Bhe da una parte è meglio cosi senò perchè aspettare l'E3
Dev'essere un esclusiva
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HITHUIS- Archeologo
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- Messaggio n°516
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
si ma noi aspettavamo l'inizio dellE3 non la fine....
ai tempi di legend i tre giorni dell'E3 uscivano video interviste sul gioco ogni giorno ma non alla fine ma il giorno stesso in cui venivano fatte.... o al massimo il giorno dopo.....
ai tempi di legend i tre giorni dell'E3 uscivano video interviste sul gioco ogni giorno ma non alla fine ma il giorno stesso in cui venivano fatte.... o al massimo il giorno dopo.....
DomyRaider- Amministratore
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- Messaggio n°517
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Non so perchè la Eidos adopera queste scelte
Mattia- Allievo
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- Messaggio n°518
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
beh ma da un lato è meglio, evitiamo di sapere il gioco a memoria così ... cioè prima che uscisse legend io avevo la memoria del pc quasi piena da tt i suoi video !!! xd quindi meno sappiamo meglio è ... nn è che la edios ci vuol male ...
anzi ci vuole bene visto che le portiamo soldi ...
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TombM4ster- Picone del Forum
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- Messaggio n°519
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Bhe puoi sempre decidere di NON Guardare i video, non sei costretto a guardarli
Nuovo News by Ale30th di Lara Croft Global!
Nuova preview dal sito IGN.com :
Pre-E3 2008: Tomb Raider Underworld Impressions
Get a little wet with gaming's favorite explorer.
It's been almost six months since we checked in on Lara Croft and her latest adventure, which promises to take her into the deepest and potentially darkest adventure yet: that of exploring the underworld of various cultures for artifacts. In January, we examined segments of the Mayan underworld, which gave us a taste of the game's interactive environments, redesigned visuals and puzzle solutions and design philosophy of "What Would Lara Do," a move that provides much more flexible approaches to gameplay. A few days ago, we were lucky to check out a pre-beta build of the game and witness another environment that Lara will explore shortly after the game starts: the Mediterranean Sea.
Set about ten minutes after the training level of the game, the Mediterranean Sea section is rather interesting as far as how it relates to Lara's past. Apparently, Lara's father had previously found the ruins that lay at the bottom of the sea, discovering the coordinates and information related to the location. Unfortunately, he died before he could actually explore its secrets. Picking up where he left off, Lara dives into the sea and makes her way down to the lost civilization buried beneath the water.
One thing that Crystal Dynamics wants to impart to players is a sense of an unbarred experience in the middle of the water, so it's entirely possible to swim off for a long distance and never come upon an arbitrary invisible wall set up to constrain you. What's more, you're not dependent upon trying to find air pockets to survive under water -- Lara has scuba gear for her dives, as well as two different methods to protect herself underwater. The first is the more traditional spear gun, which can be used to target and impale threats. The other, more unconventional, weapon is a sticky grenade, which Lara can attach and then detonate from a distance. We witnessed both as a number of aggressive sharks charge Ms. Croft, and while spearing the sharks was easier, there was definitely something more satisfying about chumming the sea with Jaws.
Eventually, after warding off the sharks that infested the waters, Lara is able to enter a sunken antechamber and interact with her first puzzle, which is that of three large metallic circles set in a wall with eyes carved on their surfaces. While the player can immediately manipulate the first circle, it becomes immediately noticeable that players will need to find something to help them interact with the other two circles. This is where Underworld's new Help on Demand system can take over. For players that are mildly confused or need a slight hint as to where they go next or what to do, they can access this feature and get a quick tip as to their next move. For players that are completely lost, you can even receive a full explanation as to how you solve the puzzle, giving you freedom in how much or little you want to know or explore before trying to get help.
Within our demo, we are shown the full use of this mechanic, which points out that we need to track down and install two axles into the wall to manipulate these circles. Of course, we need to find these items, so off Lara swims to track them down. Fortunately, she can take advantage of a new gadget known as the ping radar to receive a detailed 3D map layout of her surroundings. While the ping map is restricted to Lara's field of vision, this is a much better way of getting a sense of a level and where you may need to go for any given stage. What's more, players will have access to it regardless of whether they're on land or in water.
After using the ping map to identify a corridor, Lara swam over, tracked down the missing axles and started swimming back with them. With the same "What Would Lara Do" mechanic, Lara is able to hold an axle in one hand while keeping the other one free to push kelp out of the way or switch on an underwater flashlight to help her see through dark areas. This is important, because while there is some ambient light provided by luminescent jellyfish, they are only very bright when you get close to them. Of course, this puts Lara at risk of a painful sting, which she would definitely not want.
Once the axles are installed and the puzzle solved, access is granted to a new flooded passageway that can be explored. This is filled with debris and other large jellyfish, but is also blocked off at a dead end. Or at least what appears to be a dead end. As Lara approaches the end of the area, a large tentacle curls up and slides through a hole in the wall, revealing a passageway. Definitely an ominous sign, particularly because Lara would be ill-equipped to face off against a Kraken in such a confined space.
Fortunately, we were not forced into such a hampered battle. The demo was skipped forward about ten to twenty minutes, where Lara manages to emerge in an underground area that has been drained of water (whether this was because of something she'd done or it was originally set up like this, we weren't sure). However, Lara isn't alone in this location, as she soon discovers with a sudden crash. The tentacle does indeed belong to a gigantic Kraken sitting at the bottom of a large room, and it is rather annoyed that an intruder has entered its domain. As Lara films it with a digital camera, she also discovers a potential way to get rid of the large squid: a platform hanging above its head that could possibly be dropped onto it. Of course, the trick would be how she would dislodge the platform to injure the Kraken.
While Lara has multiple paths that she could take to start with this task, the camera is an excellent tool in planning out her attack on the cephalopod. Obviously, it can be used to zoom in on areas and take quick snapshots of what is seen. It can also be set to take timed photos, so players can create action shots of Lara in an environment. But we were also told that players will be able to upload these shots via the PSN or Xbox Live so other players can see what they've done in the game or secrets that they've found. In fact, there will be more collectable treasures found in Underworld than Legend and Anniversary combined, so players will want to keep their eyes open for alcoves, hidden paths and other spaces that could hold surprises.
While Lara scales some ledges and crawled around the room, we witness what's now known as Adrenaline Moments. The evolution of the super action moment from previous games, players won't have a button that they'll need to hit as it pops up on screen. Instead, time slows down, and players are given a few seconds to make a decision and move out of the way of a hazard to survive. In the case of one of these moments, Lara has about three seconds to leap from a small platform atop a column before the tentacles of the Kraken pull the column down to the ground. Once past these moments, the game returns to normal, and you return to your exploration.
Lara eventually discovers the various switches needed to release the gigantic stone platform. While it takes time to navigate the hazards of the room, it is a bit easier to do thanks to Lara's grappling hook, which can be used to rappel from distances, pull Lara up to ledges or outcroppings, and interact with objects. In fact, there are a couple of moments where the hook has to be deployed to drag gears into place, making it easier to weaken the stone supports of the platform. After raising the platform to the ceiling, Lara shoots the chains that hold it aloft, and it comes crashing down atop the Kraken's head, making it shriek and howl from the impact. While it quickly vanishes, we couldn't help but think that we'd see it again. However, the demo ended before we were shown any more.
While the code was still early, it was quite interesting to see how the developers have been crafting much of the game to play with cinematic camera angles and ambient sound effects to bring players into the action. In fact, the second half of the demo was intentionally stripped of the game's soundtrack, because the developers wanted to have only the sound of Lara, the Kraken and the environment to heighten the tension that was felt from each puzzle. While some visual details still need to be implemented (for example, the ping map was a basic 3D model that hadn't been fully realized), the game action looks like it will be non-stop when the title is released later this year.
Le novità principali sono:
- il livello ambientato nel Mar Mediterraneo parte dopo circa 10 minuti da quello di addestramento;
- il padre di Lara aveva scoperto l'ubicazione di questo tempio sommerso, ma a causa della sua morte improvvisa, non è mai riuscito ad esplorlo, e per questo Lara decide di esplorarlo;
- quando saremo immersi, potremo anche nuotare per ore senza mai trovare una parete che in un certo senso delimita la zona esplorabile;
- per sopravvivere sott'acqua, avremo a disposizione due modi: uno è costituito dalle armi convenzionali, tipiche per i sub; l'altro, decisamente più innovativo (per la serie) prevede l'uso di bombe che potranno essere attaccate a qualsiasi cosa;
- riguardo agli aiuti, non ne avremo se non saranno esplicitamente richiesti: quando infatti saremo un pò confusi sul da farsi, potremo accedere ad un'area delle opzioni che saprà darci qualche piccolo suggerimento; quando invece ci sentiremo completamente perduti, potremo richiedere (nella stessa area, credo) un aiuto più sostanzioso su quello che ci tocca fare per proseguire;
- come già sapevamo, Lara sarà anche in dotazione di una ping map, che ci fornirà (sotto richiesta) una mappa 3D della zona che ci circonda;
- ci saranno le meduse, che provvederanno ad illuminare un pò l'ambiente, come mostrava il concept art di qualche giorno fa;
- anche sott'acqua, Lara potrà trasportare degli oggetti con una mano, tenendo l'altra sempre disponibile per qualsiasi cosa, come ad esempio accendere delle torce subacquee;
- Lara sarà anche in possesso di una piccola videocamera con cui potrà fotografare gli ambienti di gioco; queste foto, oltre a poter essere facilmente condivise sul web, aiuteranno i giocatori ad individuare passaggi od oggetti nascosti nell'ambiente, in quanto muniti di zoom;
- TR:U presenterà molti più segreti da collezionare rispetto a TR:L e TR:A;
- l'Adrenaline Moment è cambiato: non dovremo più premere il tasto giusto al momento; dovremo invece muoverci velocemente in brevi istanti in cui il tempo scorrerà più lentamente.
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It's been almost six months since we checked in on Lara Croft and her latest adventure, which promises to take her into the deepest and potentially darkest adventure yet: that of exploring the underworld of various cultures for artifacts. In January, we examined segments of the Mayan underworld, which gave us a taste of the game's interactive environments, redesigned visuals and puzzle solutions and design philosophy of "What Would Lara Do," a move that provides much more flexible approaches to gameplay. A few days ago, we were lucky to check out a pre-beta build of the game and witness another environment that Lara will explore shortly after the game starts: the Mediterranean Sea.
Set about ten minutes after the training level of the game, the Mediterranean Sea section is rather interesting as far as how it relates to Lara's past. Apparently, Lara's father had previously found the ruins that lay at the bottom of the sea, discovering the coordinates and information related to the location. Unfortunately, he died before he could actually explore its secrets. Picking up where he left off, Lara dives into the sea and makes her way down to the lost civilization buried beneath the water.
One thing that Crystal Dynamics wants to impart to players is a sense of an unbarred experience in the middle of the water, so it's entirely possible to swim off for a long distance and never come upon an arbitrary invisible wall set up to constrain you. What's more, you're not dependent upon trying to find air pockets to survive under water -- Lara has scuba gear for her dives, as well as two different methods to protect herself underwater. The first is the more traditional spear gun, which can be used to target and impale threats. The other, more unconventional, weapon is a sticky grenade, which Lara can attach and then detonate from a distance. We witnessed both as a number of aggressive sharks charge Ms. Croft, and while spearing the sharks was easier, there was definitely something more satisfying about chumming the sea with Jaws.
Eventually, after warding off the sharks that infested the waters, Lara is able to enter a sunken antechamber and interact with her first puzzle, which is that of three large metallic circles set in a wall with eyes carved on their surfaces. While the player can immediately manipulate the first circle, it becomes immediately noticeable that players will need to find something to help them interact with the other two circles. This is where Underworld's new Help on Demand system can take over. For players that are mildly confused or need a slight hint as to where they go next or what to do, they can access this feature and get a quick tip as to their next move. For players that are completely lost, you can even receive a full explanation as to how you solve the puzzle, giving you freedom in how much or little you want to know or explore before trying to get help.
Within our demo, we are shown the full use of this mechanic, which points out that we need to track down and install two axles into the wall to manipulate these circles. Of course, we need to find these items, so off Lara swims to track them down. Fortunately, she can take advantage of a new gadget known as the ping radar to receive a detailed 3D map layout of her surroundings. While the ping map is restricted to Lara's field of vision, this is a much better way of getting a sense of a level and where you may need to go for any given stage. What's more, players will have access to it regardless of whether they're on land or in water.
After using the ping map to identify a corridor, Lara swam over, tracked down the missing axles and started swimming back with them. With the same "What Would Lara Do" mechanic, Lara is able to hold an axle in one hand while keeping the other one free to push kelp out of the way or switch on an underwater flashlight to help her see through dark areas. This is important, because while there is some ambient light provided by luminescent jellyfish, they are only very bright when you get close to them. Of course, this puts Lara at risk of a painful sting, which she would definitely not want.
Once the axles are installed and the puzzle solved, access is granted to a new flooded passageway that can be explored. This is filled with debris and other large jellyfish, but is also blocked off at a dead end. Or at least what appears to be a dead end. As Lara approaches the end of the area, a large tentacle curls up and slides through a hole in the wall, revealing a passageway. Definitely an ominous sign, particularly because Lara would be ill-equipped to face off against a Kraken in such a confined space.
Fortunately, we were not forced into such a hampered battle. The demo was skipped forward about ten to twenty minutes, where Lara manages to emerge in an underground area that has been drained of water (whether this was because of something she'd done or it was originally set up like this, we weren't sure). However, Lara isn't alone in this location, as she soon discovers with a sudden crash. The tentacle does indeed belong to a gigantic Kraken sitting at the bottom of a large room, and it is rather annoyed that an intruder has entered its domain. As Lara films it with a digital camera, she also discovers a potential way to get rid of the large squid: a platform hanging above its head that could possibly be dropped onto it. Of course, the trick would be how she would dislodge the platform to injure the Kraken.
While Lara has multiple paths that she could take to start with this task, the camera is an excellent tool in planning out her attack on the cephalopod. Obviously, it can be used to zoom in on areas and take quick snapshots of what is seen. It can also be set to take timed photos, so players can create action shots of Lara in an environment. But we were also told that players will be able to upload these shots via the PSN or Xbox Live so other players can see what they've done in the game or secrets that they've found. In fact, there will be more collectable treasures found in Underworld than Legend and Anniversary combined, so players will want to keep their eyes open for alcoves, hidden paths and other spaces that could hold surprises.
While Lara scales some ledges and crawled around the room, we witness what's now known as Adrenaline Moments. The evolution of the super action moment from previous games, players won't have a button that they'll need to hit as it pops up on screen. Instead, time slows down, and players are given a few seconds to make a decision and move out of the way of a hazard to survive. In the case of one of these moments, Lara has about three seconds to leap from a small platform atop a column before the tentacles of the Kraken pull the column down to the ground. Once past these moments, the game returns to normal, and you return to your exploration.
Lara eventually discovers the various switches needed to release the gigantic stone platform. While it takes time to navigate the hazards of the room, it is a bit easier to do thanks to Lara's grappling hook, which can be used to rappel from distances, pull Lara up to ledges or outcroppings, and interact with objects. In fact, there are a couple of moments where the hook has to be deployed to drag gears into place, making it easier to weaken the stone supports of the platform. After raising the platform to the ceiling, Lara shoots the chains that hold it aloft, and it comes crashing down atop the Kraken's head, making it shriek and howl from the impact. While it quickly vanishes, we couldn't help but think that we'd see it again. However, the demo ended before we were shown any more.
While the code was still early, it was quite interesting to see how the developers have been crafting much of the game to play with cinematic camera angles and ambient sound effects to bring players into the action. In fact, the second half of the demo was intentionally stripped of the game's soundtrack, because the developers wanted to have only the sound of Lara, the Kraken and the environment to heighten the tension that was felt from each puzzle. While some visual details still need to be implemented (for example, the ping map was a basic 3D model that hadn't been fully realized), the game action looks like it will be non-stop when the title is released later this year.
Le novità principali sono:
- il livello ambientato nel Mar Mediterraneo parte dopo circa 10 minuti da quello di addestramento;
- il padre di Lara aveva scoperto l'ubicazione di questo tempio sommerso, ma a causa della sua morte improvvisa, non è mai riuscito ad esplorlo, e per questo Lara decide di esplorarlo;
- quando saremo immersi, potremo anche nuotare per ore senza mai trovare una parete che in un certo senso delimita la zona esplorabile;
- per sopravvivere sott'acqua, avremo a disposizione due modi: uno è costituito dalle armi convenzionali, tipiche per i sub; l'altro, decisamente più innovativo (per la serie) prevede l'uso di bombe che potranno essere attaccate a qualsiasi cosa;
- riguardo agli aiuti, non ne avremo se non saranno esplicitamente richiesti: quando infatti saremo un pò confusi sul da farsi, potremo accedere ad un'area delle opzioni che saprà darci qualche piccolo suggerimento; quando invece ci sentiremo completamente perduti, potremo richiedere (nella stessa area, credo) un aiuto più sostanzioso su quello che ci tocca fare per proseguire;
- come già sapevamo, Lara sarà anche in dotazione di una ping map, che ci fornirà (sotto richiesta) una mappa 3D della zona che ci circonda;
- ci saranno le meduse, che provvederanno ad illuminare un pò l'ambiente, come mostrava il concept art di qualche giorno fa;
- anche sott'acqua, Lara potrà trasportare degli oggetti con una mano, tenendo l'altra sempre disponibile per qualsiasi cosa, come ad esempio accendere delle torce subacquee;
- Lara sarà anche in possesso di una piccola videocamera con cui potrà fotografare gli ambienti di gioco; queste foto, oltre a poter essere facilmente condivise sul web, aiuteranno i giocatori ad individuare passaggi od oggetti nascosti nell'ambiente, in quanto muniti di zoom;
- TR:U presenterà molti più segreti da collezionare rispetto a TR:L e TR:A;
- l'Adrenaline Moment è cambiato: non dovremo più premere il tasto giusto al momento; dovremo invece muoverci velocemente in brevi istanti in cui il tempo scorrerà più lentamente.
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Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
grazie tomb
bellissime news
soprattutto qlla del livello enorme da esplorare sott'acqua senza arrivare ai limiti dell esplorabile e il livello di addestramento di 10 minuti!!!
magari nella casa croft!! chi lo sa!!!
bellissime news
soprattutto qlla del livello enorme da esplorare sott'acqua senza arrivare ai limiti dell esplorabile e il livello di addestramento di 10 minuti!!!
magari nella casa croft!! chi lo sa!!!
MissValeCroft- Archeologo
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- Messaggio n°521
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
è fantastico!!! sono contentissima!!
TombRaider PS3- Allievo
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- Messaggio n°522
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
non so se e' gia stato postata
Hands-on with Tomb Raider Underworld, pre-alpha build
I was lucky enough to be given a preview of the brand-new Tomb Raider game yesterday -- Tomb Raider: Underworld -- due for release this November. As a pre-alpha build it was a long way from being finished, with only one level playable. But on a debugged Eidos Xbox 360 and a massive HDTV, I got to see the game in action.
Underworld is Lara's latest outing, the ninth main game in the franchise, and the third to be developed by Crystal Dynamics, the developer responsible for Tomb Raiders Legend and Anniversary. It follows Lara into the Mediterranean, where she uncovers proof of the Norse underworld and the mythical hammer.
My adventure began on the second level of the game, with Lara diving elegantly from a small motorboat. After swimming deeper and deeper through a gorgeous blue sea, shooting innocent sharks with a harpoon gun in the process, we landed in an epic underwater temple.
One of the first things I noticed was the terrific use of advanced lighting techniques and environmental detail, such as water that runs down brick walls, glistening with the reflections of flames.
Then I was treated to some of Lara's new motion capture-generated acrobatics, including cartwheels and somersaults. Brilliantly, she now gets covered in dirt when she's climbing around filthy walls and mud-streaked floors. Diving into the ocean acts as something of a bath.
Some puzzles couldn't be demonstrated in my half hour with the game, mainly due to them not having solutions yet. I saw a massive chandelier covered in spikes in the centre of one area, precariously hanging above one of the level's main enemies -- a creature that looked like an oversized octopus -- and I was told he'd eventually be killed after flicking some switches that caused the chandelier to land on his head. Fortunately for him, I wasn't able to see him decapitated, and Eidos may move the chandelier before the game is published. Rest assured, he'll still be there to un-head in November.
In the previous two Xbox 360 titles, a ported PlayStation 2 graphics engine handled the games' graphics and mechanics. In Underworld a brand-new, next-gen engine is being used, and it makes the game look so much better than even Anniversary -- which is hardly unimpressive anyway.
My time with Lara only increased my excitement for the game's release later this year. It's set to be a terrific and beautifully designed sequel to Tomb Raider Legend, while remaining faithful to the themes of the Tomb Raider series we've come to love. From what I've seen today, your excitement is well placed.
lascio a voi la traduzione
Hands-on with Tomb Raider Underworld, pre-alpha build
I was lucky enough to be given a preview of the brand-new Tomb Raider game yesterday -- Tomb Raider: Underworld -- due for release this November. As a pre-alpha build it was a long way from being finished, with only one level playable. But on a debugged Eidos Xbox 360 and a massive HDTV, I got to see the game in action.
Underworld is Lara's latest outing, the ninth main game in the franchise, and the third to be developed by Crystal Dynamics, the developer responsible for Tomb Raiders Legend and Anniversary. It follows Lara into the Mediterranean, where she uncovers proof of the Norse underworld and the mythical hammer.
My adventure began on the second level of the game, with Lara diving elegantly from a small motorboat. After swimming deeper and deeper through a gorgeous blue sea, shooting innocent sharks with a harpoon gun in the process, we landed in an epic underwater temple.
One of the first things I noticed was the terrific use of advanced lighting techniques and environmental detail, such as water that runs down brick walls, glistening with the reflections of flames.
Then I was treated to some of Lara's new motion capture-generated acrobatics, including cartwheels and somersaults. Brilliantly, she now gets covered in dirt when she's climbing around filthy walls and mud-streaked floors. Diving into the ocean acts as something of a bath.
Some puzzles couldn't be demonstrated in my half hour with the game, mainly due to them not having solutions yet. I saw a massive chandelier covered in spikes in the centre of one area, precariously hanging above one of the level's main enemies -- a creature that looked like an oversized octopus -- and I was told he'd eventually be killed after flicking some switches that caused the chandelier to land on his head. Fortunately for him, I wasn't able to see him decapitated, and Eidos may move the chandelier before the game is published. Rest assured, he'll still be there to un-head in November.
In the previous two Xbox 360 titles, a ported PlayStation 2 graphics engine handled the games' graphics and mechanics. In Underworld a brand-new, next-gen engine is being used, and it makes the game look so much better than even Anniversary -- which is hardly unimpressive anyway.
My time with Lara only increased my excitement for the game's release later this year. It's set to be a terrific and beautifully designed sequel to Tomb Raider Legend, while remaining faithful to the themes of the Tomb Raider series we've come to love. From what I've seen today, your excitement is well placed.
lascio a voi la traduzione
MissValeCroft- Archeologo
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- Messaggio n°523
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Traduzione:
Costruzione Pre-Alpha di Tomb Raider Underworld
Ho avuto la fortuna di aver avuto in anteprima il nuovissimo gioco Tomb Raider, ieri - Tomb Raider: Underworld - immissione questo novembre. Come qualunque pre-alpha c'è voluto molto per finirla, con un solo livello giocabile. Ma su un debug Eidos Xbox 360 e una massiccia HDTV, ho avuto modo di vedere il gioco in azione.
Underworld è l'ultima uscita di Lara, il nono gioco principale in franchising, e il terzo ad essere sviluppato da Crystal Dynamics, lo sviluppatore responsabile di Tomb Raider Legend e Anniversary. Ne consegue Lara in Mediterraneo, dove si scopre la prova della Norse inferi e il mitico martello.
La mia avventura è iniziata al secondo livello di gioco, con eleganti immersioni di Lara da un piccolo motoscafo. Dopo il bagno più profondo e più profondo attraverso un meraviglioso mare blu, un tiro con una pistola harpoon a squali innocenti, sbarcando in un epico tempio subacqueo.
Una delle prime cose che ho notato è stata la terrificante uso di avanzate tecniche di illuminazione e ambientali, particolari, come ad esempio l'acqua che scende da pareti di mattoni, scintillante con i riflessi di fiamme.
Allora mi è stata trattata per alcuni, per Lara c'è di nuovo motion capture generando acrobazie, tra cui cartwheels e somersaults. Brillantemente, ora viene coperto in sporco quando lei è arrampicata nei pressi di pareti e sporco di fango-streaked piani. Immersioni in mare agisce come una sorta di vasca da bagno.
Alcuni puzzle non potevano essere mostrati nella mia mezz'ora di gioco, soprattutto a causa della mancanza di soluzioni. Ho visto un grande lampadario di cui al picchi nel centro di una zona, precariamente appeso sopra uno dei principali livello nemici - una creatura che sembrava uno spaventoso polpo - e mi è stato detto che infine sarà ucciso dopo alcuni interruttori flicking che ha causato la caduta del lampadario sulla sua testa. Fortunatamente per lui, non ero in grado di vedere lui decapitato, e Eidos possibilmente sposterà il lampadario prima che il gioco venga pubblicato. Siate certi, dovrà essere ancora lì a un testa-nel mese di novembre.
Negli ultimi due titoli Xbox 360, un porting PlayStation 2 motore grafico trattati i giochi 'grafica e della meccanica. Underworld in una nuovissima, next-gen del motore viene utilizzato, rende il gioco in modo molto meglio anche di Anniversary - che è comunque difficilmente unimpressive.
Il mio tempo con Lara ha solo aumentato il mio entusiasmo per il gioco nel rilascio, entro la fine dell'anno. È impostata per essere un fantastico e splendidamente progettato seguito a Tomb Raider Legend, pur restando fedeli ai temi della serie Tomb Raider ci ha spinto ad avere amore. Da quel che ho visto oggi, il vostro entusiasmo è ben posizionato.
spero sia di vostro gradimento
Costruzione Pre-Alpha di Tomb Raider Underworld
Ho avuto la fortuna di aver avuto in anteprima il nuovissimo gioco Tomb Raider, ieri - Tomb Raider: Underworld - immissione questo novembre. Come qualunque pre-alpha c'è voluto molto per finirla, con un solo livello giocabile. Ma su un debug Eidos Xbox 360 e una massiccia HDTV, ho avuto modo di vedere il gioco in azione.
Underworld è l'ultima uscita di Lara, il nono gioco principale in franchising, e il terzo ad essere sviluppato da Crystal Dynamics, lo sviluppatore responsabile di Tomb Raider Legend e Anniversary. Ne consegue Lara in Mediterraneo, dove si scopre la prova della Norse inferi e il mitico martello.
La mia avventura è iniziata al secondo livello di gioco, con eleganti immersioni di Lara da un piccolo motoscafo. Dopo il bagno più profondo e più profondo attraverso un meraviglioso mare blu, un tiro con una pistola harpoon a squali innocenti, sbarcando in un epico tempio subacqueo.
Una delle prime cose che ho notato è stata la terrificante uso di avanzate tecniche di illuminazione e ambientali, particolari, come ad esempio l'acqua che scende da pareti di mattoni, scintillante con i riflessi di fiamme.
Allora mi è stata trattata per alcuni, per Lara c'è di nuovo motion capture generando acrobazie, tra cui cartwheels e somersaults. Brillantemente, ora viene coperto in sporco quando lei è arrampicata nei pressi di pareti e sporco di fango-streaked piani. Immersioni in mare agisce come una sorta di vasca da bagno.
Alcuni puzzle non potevano essere mostrati nella mia mezz'ora di gioco, soprattutto a causa della mancanza di soluzioni. Ho visto un grande lampadario di cui al picchi nel centro di una zona, precariamente appeso sopra uno dei principali livello nemici - una creatura che sembrava uno spaventoso polpo - e mi è stato detto che infine sarà ucciso dopo alcuni interruttori flicking che ha causato la caduta del lampadario sulla sua testa. Fortunatamente per lui, non ero in grado di vedere lui decapitato, e Eidos possibilmente sposterà il lampadario prima che il gioco venga pubblicato. Siate certi, dovrà essere ancora lì a un testa-nel mese di novembre.
Negli ultimi due titoli Xbox 360, un porting PlayStation 2 motore grafico trattati i giochi 'grafica e della meccanica. Underworld in una nuovissima, next-gen del motore viene utilizzato, rende il gioco in modo molto meglio anche di Anniversary - che è comunque difficilmente unimpressive.
Il mio tempo con Lara ha solo aumentato il mio entusiasmo per il gioco nel rilascio, entro la fine dell'anno. È impostata per essere un fantastico e splendidamente progettato seguito a Tomb Raider Legend, pur restando fedeli ai temi della serie Tomb Raider ci ha spinto ad avere amore. Da quel che ho visto oggi, il vostro entusiasmo è ben posizionato.
spero sia di vostro gradimento
Mattia- Allievo
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- Messaggio n°524
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
mizzica che nervi nn vedo l'ora di giocarci ... ho comprato una tv lcd samsung full hd e la play 3 a posta x lei!!!
cioè se penso che ci sarà l'addestramento e tt quelle altre cose ... ma cm è possibile che si nuotera per ore senza toccare una parete che delimita il livello? è impossibile!!!
cioè se penso che ci sarà l'addestramento e tt quelle altre cose ... ma cm è possibile che si nuotera per ore senza toccare una parete che delimita il livello? è impossibile!!!
Lara- Cacciatore di Tesori
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- Messaggio n°525
Re: Tomb Raider Underworld RIVELATO!
Non so cosa dire! queste news mi fanno impazzire!mi fa impazzire la descrizione della demo che lusinga gli aspetti grafici,il gameplay .Poi avete visto la foto nuova? sarà sicuramente della demo,visto che si vedeva la TV HD sam. io mi sono presa la TV HD da 40 pollici della sony SOLO per la PS3 e TR:U!